ساخت وبلاگ تلویزیون سامسونگ تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تاچ و ال سی دی بازی اندروید نمونه سوال امتحانی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی
free web page counters Social Media Tips

Social Media Tips

ارسال بار از کانادا به ایران

کانادا کشوری مهاجر پذیر است و همواره افراد زیادی در فکر سفر به این کشور پهناور هستند. کانادا سالانه با بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ مهاجر جدید یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا می باشد. یکی از مشکلات موجود در این راه، حمل اضافه بار است. به دلیل محدودیت های موجود و جریمه های سنگین اضافه بار همراه مسافر ، بهتر است بار به روش مقرون به صرفه تری حمل گردد. فریت بار به کانادا و فریت بار مسافری از بهترین این روش هاست. فریت بار در اصطلاح به معنای بار همراه مسافر است.

و البته با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده و تحریم ها نسبت به ایران ارسال بار یا بسته ای از کانادا به ایران بسیار سخت شده است و البته هیچ یک از این مشکلات نمیتوانند در برابر احتیاج اشخاصی که خانواده یا آشنایی دور از خود دارند یا در کانادا یا در ایران قرار گیرد و اما با baste.co کاملا این مشکل حل خواهد شد حتی میتوانید کاملا خاطر جمع باشید که بسته هایتان از کانادا به هر شهری از ایران با امنیت کامل ارسال میشود.

آیا به جز حمل هوایی راه دیگری برای حمل بار به کانادا وجود دارد؟

از آنجائیکه شهرهای ایرانی نشین کانادا اغلب دارای بندر هستند ارسال بار به تورنتو ، ونکوور ، اتاوا و مونترال از طریق دریایی امکان پذیر است ولی باید توجه داشت که این روش معایبی نیز دارد. از آنجایی که زمان حمل بار دریایی از کانادا بسیار بیشتر از زمان حمل هوایی است باید به این موضوع توجه داشت که اگر حجم و وزن محموله شما کمتر از ۱۵۰۰ کیلوگرم است پس مطمئنا ارسال بار دریایی به کانادا برای شما به صرفه نیست و بهتر است شما از روش فریت بار هوایی به کانادا استفاده کنید چرا که مثلا ممکن است ارسال بار دریایی به تورنتو به طور تقریبی ۵۰ روز و ارسال بار دریایی به ونکوور ۶۵ روز به طول بیانجامد.

با وجود تمام راه های ممکن برای ارسال بسته هایتان از کانادا به ایران بهترین روش ارسال فرستادن بسته هایتان از طریق مسافران است که baste.co بهترین و امن ترین روش را همراه با کسب درآمد برای مسافرانی که حاضر به دریافت بار و ارسال آن به ایران میشوند را در بر دارد.

مطمئنا کنجکاو هستید که چگونه؟ کاملا حق با شماست روند سایت بسته.کو به این شکل است که اگر شما به ایران قصد مسافرت دارید و کلا شخصی هستید که زیاد با خود وسایل حمل نمیکنید و یا جای خالی برای بردن بسته های دیگران دارید میتوانید از طریق بسته.کو هزینه سفر خود را جبران کنید و یا حتی درآمد کسب کنید.

به این شکل که اگر از مسافرت خود به ایران مطمئن شدید فقط کافیست به بسته.کو مراجعه کنید.

در ابتدا که سایت را باز میکنید قسمت هایی به عنوانWhen is your flight? وWhere*your destination برای سرچ کردن نمایان است, شما زمان پرواز خود و اینکه به کدام یک از شهرهای ایران سفر میکنید را وارد کرده و سرچ میکنید اگر بسته ای در آن بازه ی زمانی به مقصد مسافرت شما فرم شده باشد شما آنرا مشاهده کرده و میتوانید از طریق ایمیل و یا شماره تماس فرم تقاضا کننده با ایشان ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نیاز درمورد بسته را باهم مرور و تکمیل کنید و درمورد بسته و هزینه ی در نظر گرفته شده هم بهتر است کاملا با یکدیگر به توافق برسید و همچنین مکان و زمان تحویل گرفتن بار را هم تعیین نمایید که به چه صورت بسته قبل از روز پرواز شما به شما تحویل داده میشود.

و در ادامه ی همین پروسه اطلاعات دقیق و کاملی از شخصی که قرار است بسته برایشا ارسال شود هم دریافت میکنیم و سعی بر این داشته باشیم که در اولین فرصت بار را به شخص مورد نظر در ایران تحویل دهیم.

لذا این را هم فراموش نکنید که شما در ازای بردن بسته ی ساکنین شهرتان در کانادا به ایران مبلغ چشمگیری دریافت میکنید, از هر نظریه ای به پیشنهاد بسته.کو فکر کنید این پیشنهاد برد برد است هم بسته جابجا شده است هم شما مقداری از هزینه ی سفر خود را جبران کرده اید.

+ نوشته شده در سه شنبه 28 خرداد 1398ساعت 23:32 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 24

شبکه های اجتماعی هم در سئو سایت موثر هستند

در این مقاله به اهمیت شبکه های اجتماعی در بین سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و استراتژی‌های این سازمان‌ها در حوزه‌ی تأمین محتوا برای شبکه های اجتماعی به دفعات پرداخته شده است.

۷۲ درصد از شرکت‌ها و ۸۲ درصد از آژانس‌های مختلف از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از تکنیک‌های سئو استفاده می‌کنند.

مت کاتس در طی یک سرقت اطلاعاتی از گوگل در ویدیویی فاش کرد که شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر بر رتبه بندی سایت تأثیری ندارند و به همین دلیل شرکت‌ها با استناد به این موضوع فکر کردند که گوگل از سیگنال‌های شبکه های اجتماعی به عنوان نمایه و نشانه‌ای از اعتماد و کیفیت شرکت‌ها و نه برای رتبه بندی سایت استفاده می‌کند.

حال قصد داریم به این موضوع بپردازیم که نظریه‌ی مت کاتس و برداشت شرکت‌ها از تأثیر شبکه های اجتماعی و سیگنال آن‌ها بر سئو سایت شما چگونه است.

بیانیه‌ی کاتس شک بزرگی میان فعالان بهینه سازی سایت وارد کرد. اما بعدا خود کاتس با انتشار ویدیویی دوباره اعلام کرد که سیگنال‌های شبکه های اجتماعی تأثیر زیادی در سئو سایت دارد و او اشتباه کرده است. در این ویدیو کاتس بینندگان را به نظریه‌ی سالیوان ارجاع می‌دهد که در آن سالیوان در گفتگویی زنده با شرکت گوگل و بینگ (Bing) اثبات می‌کند که این دو موتور جستجوگر چگونه در رتبه بندی سایت عمل می‌کنند. هر دو موتور جستجوگر به سالیوان پاسخی که می‌دهند این است؛ اینکه شما چه کسی در توئیتر هستید و چقدر در آنجا مورد توجه قرار می‌گیرد مستقیماً در رتبه بندی سایت شما تأثیر می‌گذارد!

تحقیقات زیادی در این زمینه صورت گرفت و تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود رتبه سایت در جستجو و هم استفاده از تکنیک‌های سئو در شبکه های اجتماعی برای رسیدن به این هدف بسیار مورد بحث قرار گرفت و نتایج مختلفی حاصل شد.

نهایتاً در همه‌ی این جستجوها ۵ مورد کلیدی سئو که می‌تواند در شبکه های اجتماعی به نحوی عمل کند که تأثیر مستقیمی در رتبه بندی سایت شما داشته باشد ، بصورت خلاصه در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم نمود.

source: onpost.co

۱- شبکه های اجتماعی و تاثیر گذاری انها بر روی سئو

لینک هایی که در شبکه های اجتماعی استفاده میکنید میتواند در رتبه بندی سایت شما مؤثر باشند.
بسیاری از شرکت‌ها و متخصصین سئو اعتقاد دارند که استفاده از لینک‌های معتبر می‌تواند در سئو سایت موثر باشد.

در واقع لینکهایی که در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر، لینکدین، گوگل پلاس و یوتیوب اشتراک گذاری میکنید به موتورهای جستجوگر کمک میکنند تا بدانند که وب سایت شما معتبر است و چه کلمات کلیدی در آن وجود دارد.

۲- میزان محبوبیت پیج شما در شبکه های اجتماعی در نتایج گوگل تأثیر مستقیم دارد

پروفایل‌های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی قطعاً بر نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر تأثیرگذار خواهند بود. اما علاوه بر آن، رنک و آتوریتی شبکه های اجتماعی هم در جذب کاربران بیشتر از طریق جستجو تأثیرگذار است. مثلاً وقتی در موتورهای جستجوگر عبارتی را جستجو نمایید آدرس پیج شما در اینستاگرام (Instagram) در رتبه ۵، پینترست (Pinterest) در رتبه ۶ و توئیتر(twiiter ) در رتبه ۸ نمایش داده خواهد شد.

۳- شبکه های اجتماعی به عنوان موتورهای جستجوگر شناخته می‌شوند

امروزه مردم برای جستجو تنها از موتورهای جستجوگر مشهور مانند گوگل استفاده نمی‌کنند. آن‌ها از شبکه های اجتماعی هم برای پیدا کردن مطالب مورد نظرشان استفاده می‌کنند. بنابراین در هنگام ساخت صفحه و پروفایل کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی باید به تولید محتوا وکلمات کلیدی بیشتر توجه کنید.

معمولاً کاربران به دو صورت در شبکه های اجتماعی موضوع را جستجو می‌کنند؛ یا کلمه‌ی کلیدی را نوشته و به دنبال مطالب مرتبط میگردند و یا اگر شرکت شما را بشناسند، اقدام به وارد کردن نام شرکت شما میکنند تا نسبت به حضور شما در این شبکه‌ها اطلاعات کسب کرده و نمونه‌کارهای شما را ببینند.

۴- اکنون نه به معنی هرگز نیست

حتی اگر خود موتورهای جستجوگر بگویند سیگنال‌های سوشیال مدیا در حال حاضر بر روی رتبه سایت شما تأثیر ندارد، منظورشان برای همیشه نیست. شبکه های اجتماعی اصلاً قرار نیست بخش بزرگی از کسب و کار شما باشند.

ضمن اینکه موضوعاتی مثل بک لینک و یا رپورتاژ آگهی و وبلاگ‌های مهمان و هچنین حضور در انواع سایت‌ها به تنهایی نمیتواند مورد اعتماد گوگل برای حضور پر رنگ شما یا سایت شما باشد و به همین منظور برای رتبه بندی سایت شما گوگل نهایتاً مجبور خواهد بود که از موارد تکنیک‌های دیگر سئو همچون شبکه های اجتماعی نیز استفاده نماید.

۵- بینگ (bing) را فراموش نکنید

شاید موتور جستجوگر گوگل به شما اطمینان ندهد که از سوشیال مدیا برای رنک بندی سایت شما استفاده می‌کند اما هیچ شواهدی نشان نمی‌دهد که بینگ از این ترفند استفاده نمی‌کند؛ بخصوص که خود کارشناسان آن در گفتگو با سالیوان این را اعتراف کرده بودند. در ضمن فراموش نکنید که شعار بینگ چیست. او می‌گوید: ما به قدرت اجتماعی یک کاربر نگاه می‌کنیم. ما به تعداد افرادی که شما دنبال می‌کنید نگاه می‌کنیم. ما تعداد نفراتی که شما را دنبال می‌کنند می‌بینیم و این موضوعات در رتبه بندی سایت شما برای ما اهمیت دارد.

با توجه به این موارد حضور در شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید. این مسئله تاثیر به سزایی در رشد کسب و کار شما خواهد داشت.

source: here

+ نوشته شده در چهارشنبه 15 خرداد 1398ساعت 2:17 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 25

چرا آموزشهای تکنسینی جوابگوی نیاز بازار نیست

یکی از مشکلات اساسی صنعت کشور، کمبود شدید تکنسین ماهر است. این مشکل در بخش خدمات نیز کاملا خود را نشان می دهد. همه ما در هنگام رفتن به تعمیرگاه برای خودرو و یا تعمیر لوازم خانگی، به علت کمبود تکنسین ماهر، بارها مجبور به پرداخت هزینه های گزاف و بی موردی شده ایم. در بسیاری از کشورهای پیشرفته، اهمیت دوره های تکنسینی که در کالجها برگزار می شود، بسیار بیشتر از دوره های دانشگاهی است و اکثر دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی از دبیرستانها، تحصیل در کالج را به دانشگاه ترجیح می دهند.

اما برنامه این کالجها با برنامه دانشگاههای ایران در زمینه تحصیلات کاردانی، بسیار متفاوت است که به بعضی از آنها اشاره می کنیم. در کالجهای اروپایی و آمریکایی، هدف از اجرای دوره تربیت تکنسین، بمنظور ورود مستقیم به بازار کار است. در حالیکه در دانشگاههای ایران، هدف ادامه تحصیل این فارغ التحصیلان در دوره های دانشگاهی در مقاطع بالاتر است. به عنوان مثال، هدف از استخدام تکنسین برق در صنعت یا بخش خدمات، حل مسائل ریاضی و یا محاسبات عددی و یا حتی طراحی نیست.

در سایر رشته ها نیز به همین منوال است. به عنوان مثال، هدف از استخدام تکنسین عمران ، کمک به طراحی و یا کمک به محاسبات ساختمان نیست. هدف از استفاده از تکنسین عمران، اجرای کارهای عمرانی به صورت درست و برطبق نقشه های طراحی شده است. در حالیکه آنچه در دانشگاههای ایران به تکنسینها آموزش داده می شود، دقیقا همان مطالب ارائه شده در دوره های مهندسی است، منتها با حجم و تعداد واحد کمتر است.

در رشته های تکنسینی در ایران، تمرکز بسیار کمی بر واحدهای کارگاهی و عملی صورت می پذیرد. به همین دلیل، در هیچ تعمیرگاه یا هیچ کارخانه ای، اقدام به استخدام تکنسین مکانیک آموزش دیده دانشگاهی نمی نمایند. بلکه این واحدها نیاز خود را از طریق تکنسینهای تجربی تامین می کنند که این کار لطمات فراوانی را به کیفیت کار وارد می نماید. مسئله دیگر به تعداد رشته های دوره های کاردانی باز می گردد. در حالیکه در کشورهای پیشرفته، صدها رشته در مقاطع کالج تعریف شده است. این رشته ها شامل طیف گوناگونی از تخصص ها می باشد. از مکانیکی خودروهای خاص مثلا فورد یا بنز و تویوتا گرفته تا مکانیکی هواپیما، آرایشگری، آشپزی، خدمات توریستی، طراحی مد و صدها رشته و تخصص دیگر. در حالیکه در کشور ما نظام آموزشی، هیچ پاسخی به نیاز بازار کار برای خدمات تکنسینی ندارد و رشته های ارائه شده به صورت کلی بوده و بیش از 15 یا 20 مورد نیست.

مسئله بعدی، حمایتهای قانونی از فارغ التحصیلان دوره های تکنسینی در کشورهای دیگر است. مثلا تعمیرگاههای مجاز، فقط در ازای استخدام تکنسینهای فنی آموزش دیده می توانند تعداد مشخصی خودرو را برای تعمیر پذیرش نمایند و در صورت در خواست پذیرش بیشتر، بایستی به استخدام تکنسین مکانیک بیشتر اقدام نمایند. همینطور، جواز کسب و کارهای فنی، فقط به تکنسینهای فنی و یا کسانی که دوره های خاص این رشته را در کالجها دیده اند، داده می شود که این کار باعث تقویت دوره های تکنسینی خواهد شد.

به هر حال، حل مشکل کمبود نیروی متخصص در صنعت کشور، نیازمند اقدامات وسیع دولت در حوزه دانشگاهی و فرهنگی است که بایستی در سالهای آتی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

Description: https://vatanjob.com/wp-content/uploads/2017/11/vatanjobe-estekhdam-engineer.jpg

نگارش توسط مجموعه استخدامی وطن جاب

منبع:

https://vatanjob.com/why-technical-training-does-not-meet-market-needs

+ نوشته شده در چهارشنبه 8 خرداد 1398ساعت 2:11 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 23