ساخت وبلاگ تلویزیون سامسونگ تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تاچ و ال سی دی بازی اندروید نمونه سوال امتحانی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی
free web page counters 10 تاکتیک سوشال مدیا برای کسب و کارهای کوچک

Social Media Tips

10 تاکتیک سوشال مدیا برای کسب و کارهای کوچک

n ۴۵ تاکتیک سوشال مدیا برای کسب و کارهای کوچک را در این مقاله برای شما لیست خواهیم کرد. همانطور که ما روزانه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم و گویای وضعیت فعلی اینترنت ماست، اما آیا می دانید چه ترفند های ریزی و ساده وجود دارند که می تواند توجه دیگران را به سمت شما جلب کند؟ بارها از من سوال شده که از چه تکنیک هایی در سوشیال مدیاها استفاده می کنم و امروز تصمیم گرفتم درباره اش بنویسم بیایید با هم این نکات را بخوانیم. با ما همراه باشید در آریا دانلود.

۴۵ تاکتیک سوشال مدیا برای کسب و کارهای کوچک

سوشیال مدیاسوشال مدیا

برخی از مطالب مرتبط در آریا دانلود که ممکن است به آن ها علاقه مند باشید:

۸ نکته موثر برای تقویت بازاریابی در پینترست

نکته هایی برای ارتقاء سریع در شبکه های اجتماعی

۸ نکته مهم در بازاریابی محتوا

۵۵ خصوصیت که کسب و کارهای نوپا را قدرتمند می کند

۱۱۷ شعار تبلیغاتی گیرا و موثر برای فروشگاه های اینترنتی

نکات کاربردی و برای همه پلتفرم ها :

۱- از Micro Content استفاده کنید

ممکن است بپرسید میکرو کانتنت چیست؟ پاسخ بسیار ساده است، همه اش درباره این است که چه طور کاربران را روی پلتفرم نگه دارید. خیلی از افراد، شرکت ها و برند های حال حاضر لینک هایی روی پلتفرم (فرض کنید اینستاگرام یا تلگرام) ارسال می کنند که به وسیله آن کاربران را از پلتفرم خارج کنند. یا فرض کنید می خواهید روی فیسبوک مطلبی ارسال کنید،Caption و لینک و قسمتی از محتوا را و عکس بند انگشتی از آن صفحه را بر میدارد که در واقع این کار جواب نمی دهد مخصوصا زمانی که می خواهید Engagement ایجاد کنید و کاربر را با محتوای خود درگیر کنید. ارزشی را که می خواهید ایجاد کنید به صورت اختصاصی در همان پست قرار دهید این کار باعث Engage کاربر می شود (ریتوییت،اشتراک گذاری،کامنت). عموما کاربران در شبکه های اجتماعی لینک هایی را که نمی بینند و محتوای آن را ندیده اند اشتراک نمی گذارند و حتی محتوایی که یک مقدار از آن می دانند و این لایه ایک هایجاد کرده اید را از بین می برد.

۲- دوباره به اشتراک بگذارید، شاید افراد دیگری که ندیده اند بازدید کنند.

۳- از ویدئو های خود فایل GIF بسازید.

۴- همیشه قبل از کامنت گذاشتن Reply را لایک کنید.

۵- مراقب پلتفرم های جدید باشید و به محض آمدن آن ها را امتحان کنید. ازخودتان سوال کنید چند سرویس مشابه آپارات در داخل کشور می شناسید؟

شاید علاقه مند باشید در مورد بنیاد محتوا یا سنگ بنا یا کرنر استون هم بخوانید:

کرنر استون چیست و چه اهمیتی دارد

استوری اینستاگراماستوری اینستاگرام

در رابطه با اینستاگرام (Instagram)

۶- نام کاربری خودتان را آریا دانلود با کلمات کلیدی بسازید و بهینه سازی کنید. برای مثال اگر شما برند هستید و می خواهید زمانی که جستجو می شوید با اسم خودتان بالا بیایید در جستجو هاپس باید نام کاربری خود را تغییر دهید و چیزی با معنی بگذارید. برای مثال اگر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید و می خواهید دیده شوید اسم خودتان را از روی نام کاربری بردارید و چیزی بگذارید که در ابتدای آن دیجیتال مارکتینگ- Digital Marketing دیده شود.

۷- از متن های زیر لینک ها غافل نشوید و از آن ها برای ترغیب کاربر به کلیک و انجام فعال استفاده کنید. بای مثال اگر می خواهید محصول-خدمت-سرویس خود را پروموت کنید و یا آفر ۵۰%، خرید رایگان کتاب استفاده کنید البته مطمئن شوید مردم را اگاه می کنید از چیزی که می خواهید به آن ها ارائه دهید که چه چیزی می خواهند به دست بیاورند و چه مبلغی باید بپردازند.

۸- در روز ۳ الی ۴ بار انتشار مطلب داشته باشید. ممکن است همین الان برخی از خوانندگان محترم بگویند که این کار یعنی اسپم، اما اسپم نیست. اگر شما یک بار در هفته یا یک بار در طی روز مطلب ارسال کنید مطلب شما گیرا نخواهد بود، سوشیال مدیا یعنی در لحظه کار کردن و به روز بودن و مطلب شما هم چیزی نیست که برای سال ها بماند و کاربر جذب کند پس واقع بین باشید. بیشتر مطلب ارسال کردن به منزله بیشتر دیده شدن است و شانس دیده شدن محتوای خود را بالا خواهید برد و درصد درگیری کاربر با محتوای خود را بالا خواهید برد. محتواها لحظه های کاربر شما را می سازند. در نتیجه تا می توانید محتوا ارسال کنید. البته تا جاییکه می توانید محتوای خوب ارسال کنید ادامه دهید.

۹- تعداد # هشتگ ها را به حداکثر برسانید و آن ها را در کامنت اول بعد مطلب ارسال کنیدهمیشه در مورد این تگ ها بحث می شودکه می گویند نگذارید بیشتر ۳ هشتگ باشد! آیا استفاده زیاد به معنای اسپم است؟ به نظر می رسد …. باشد و خیلی چیزهای دیگه. ببینید آن هایی که میلیون ها فالوور دارند قطعا این کار را انجام نمی دهند اما ما اینجا در مورد کسب و کارهای کوچک صحبت می کنیم که حداکثر می توانند ۳۰ هشتگ بگذارند، معمولا هشتگ ها را در پیج های زیر ۵۰۰K می بینید و حتی زیر ۲۰ هزار با این ابزار می توانید زودتر به افراد مخاطب خود دسترسی پیدا کنید. مثال واضح تری بزنم اگر در صنعت خود پیج هایی را میبینید که همیشه بالا هستند حتی با پست های کمتر از شما و فالورهای بیشتری جذب کرده اند یکی از دلایلش همین است و آن حداکثر کردن هشتگ هاست بیشتر دیده می شوند.از هشتگ های Long tail یا طولانی استفاده کنید. از هشتگ ها در Caption استفاده نکنید. اگر از هشتگ ها در کامنت اول استفاده کنید آن ها دیده نمی شوند و به ظاهر اسپمی هم به نظر نمی رسند.

۱۰- از ویدئو ها بیشتر و بیشتر استفاده کنید. دوروبرتان را نگاه کنید همه می گویند از ویدئو مارکتینگ استفاده کنید. در اینستاگرام شما یک دقیقه زمان خواهید داشت. از ویدئو ها در فرم های مختلف استفاده کنید مانند بومرنگ و ثابت نباشید. هیجان ایجاد می کند این کارو به حرکت وا می دارد میبینند که پیج شما زنده است.

source:here

+ نوشته شده در چهارشنبه 26 دی 1397ساعت 3:25 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 44